EXCLUSIEF, ongedwongen, persoonlijk, een plek waar jullie je direct thuis voelen. De inrichting van onze Bouwschuur voor jullie trouwerij is volledig af te stemmen op jullie eigen sfeerwensen. Na jullie heerlijkste dag, slapen jullie lekker uit en wordt jullie ontbijt geserveerd wanneer jullie dat willen.
Wat verstaan wij onder EXCLUSIEF?
U huurt het gehele landgoed Loenen af. En bent dan ook de enige opdrachtgever op het landgoed Loenen op de dag van uw huwelijk. De Bouwschuur, het Prieeltje of misschien wel de kleine boomgaard voor de huwelijks voltrekking, diner in De Bouwschuur of in de grote boomgaard bij de monumentale muur en andere delen van de tuin voor de ontvangst van uw gasten of een receptie. Verder de beide trappen van het landgoed voor de foto-sessies. De B&B kamers zijn beschikbaar voor u en uw gasten. De indeling van jullie huwelijksdag bespreken we in onderling overleg.
Jullie huwelijksdag
De mooiste dag van je leven wordt wel gezegd. Juist daarom het landgoed Loenen. Landgoed Loenen biedt een aansprekende locatie voor jullie huwelijksdag. Van te voren spreken we elkaar, luisteren en plannen met elkaar de aanpak. Uiteindelijk is deze dag voor een ieder weer anders.
Landgoed Loenen biedt momenteel vier B&B-kamers in het landhuis. Vanaf 2e helft 2024 worden nog 3 extra B&B-kamers aangeboden. Mochten er meer genodigden willen overnachten dan De Heerlijkheid Loenen kan onderbrengen, dan zijn er voldoende hotels en B&B's in de nabije omgeving.
Full service pakket
Een bruiloft organiseren kan stressvol zijn, zeker als alles tot in de puntjes geregeld moet zijn.
Daar komt dan ook De Heerlijkheid Loenen coordinator om de hoek kijken. Wij vinden het heerlijk om mensen te helpen om de mooiste dag van hun leven te organiseren.
Niet alleen bieden wij jullie exclusief een prachtige locatie voor jullie huwelijk, mooie B&B kamers maar ook nemen wij de onderstaande onderdelen van de organisatie van jullie huwelijk uit handen.
♥ Contacten leggen en afspraken maken met bloemist, cateraar, verhuurbedrijf en muziek
♥ Check alle contracten met leveranciers
♥ Draaiboek opstellen
♥ Draaiboek communiceren met de leveranciers
♥ Alle gemaakte afspraken nagaan met de leveranciers
♥ Laatste detailbespreking op locatie (2 & 6 weken voor de bruiloft)
♥ Aanwezig als coördinator op de dag zelf
♥ Ontvangen en aanspreekpunt van de leveranciers